Akumulatory NKN

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Červenec 7 10:56:59 CEST 2005

1) My bez problemu objednali ve Feraku primo namichany elektrolyt.
2) Proplachnout, nalit, zatrepat a vylit. A pak proplachnout alespon 3x
destilkou.
3) Obvykle se nabiji 0.2-0.25Q do znamky plneho nabiti - dosazeni
1.8-1.85V/clanek.
Toto napeti potom klesne.
Male, ale pekne pojednani o techto akku je v knize 'Nabijece a nabijeni'.
JURP