Fólie

Honza jan.kuba@seznam.cz
Sobota Leden 29 22:51:00 CET 2005

K tomu jen poznamenám, že jsem to testoval ( nevím jakou folii máte vy,
já koupil A4 v Plzni za cca 40 kč - označení folie zezadu je "igepa
Profi Screen permanent")
 a že je to docela ok. Nejdůležitější je vytisknout motiv co
nejkvalitněji ( nejčernější, žádné šetřiccí mody) a pak přenést na pl.
spoj - ten musí mít správnou teplotu.
Ohřívám desku  na litinové desce na vařiči a pak gumovým válečkem (
používal se kdysi na fotky při leštění a sušení na leštičce) převálcuji
motiv z folie na desku. Doporučuji leptat pouze v chloridu a ten moc
nezahřívat, narušuje to pak tonner. S peroxid/hcl mi to nějak neešlo,
podleptávalo se, trhalo, krabatělo, přesto že ho v navodu doporučovali.
Dosáhl jsem při vhodné konstalaci opravdu kvalitní desky. Ideální na
jednorázové nouzovky typu včera je pozdě.

PS: Pana Hořínka neznám, není to reklama! Jen poznámka a zkušenost.