Zesilovac v tride D a jeho (ne)linearita

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Leden 27 18:26:49 CET 2005

Proste na konec digitalu se da DACka a je vymalovano. Jakej zesik se uz za
to povesi je pak vec uplne jina a pro hrani si s DSP (ci MCU, ktery to
stihne) naprosto nepodstatna :).

V kazdem pripade primy vystup PWM z DSP ci neceho digitalniho pro hodne
kvalitni zvuk dnes dle meho nazoru nehrozi, proste se tak vysoko bezici PWM
v dostatecnem rozliseni na soucastce za par kacek neutaktuje a nejakych
6.5GHz taktovani je pro bezne ucely (at to zni alespon jako CD a da se to
jeste jakz takz rozumne vyfiltrovat za vykonovou casti a to jsem jeste
napsal malo) opravdu trochu dost.

--
Jiri Bezstarosti