wifi Bylo: Re: notebook - znacka?

BuFran BuFran@seznam.cz
Sobota Leden 29 17:16:39 CET 2005

> Neni taky k mani nejaky rozbocovac na dve antenky? Jednu puvodni bych nechal
> u WL500, v prizemi je vsude 100% signal, a druhou na kratkem kabelu bych dak
> do patra nad podlahu. Mozna by stacilo i nejake Tecko (proti vsem pravidlum
> prizpusobeni..).
> AZE

No, existuje, ale od teto veci bych Vas chtel odradit.

1. Je to drahe (pod 1000 kc jsem to nikde nevidel)
2. Je to neubastlitelne (aspon jsem nikde nevidel navod)
3. Odebere to drahocenne 4 dB citlivosti signalu na obouch šlauchách
   (vysilaci vykon je většinou dostatečný)
4. Odrazy z více směrů budou a budou rušit - PING může vylézt z 1 ms
   až na 300 ms při dvou sektorech obrácených od sebe, na 1 sekundu až
   dvě při směrovce a všesměru.

 Použitelné je to až u směrovek min. 24 dB otočených minimálně o 100° od sebe

 Doporučuji si vyrobit takovy ten "sektor", ten ma vic dB a nebo
 všesměrku s více dB (9dB je použitelných) a na klientech dat silnejsi
 antenu).

 Jinak pokud mate 40 % signalu, z toho si nic nedelejte, to je
 normalni prenosova uroven. Muj dalkovz spoj k providerovi (ktery
 instaloval on) jede na 15 - 25 % a jede to dost kvalitně (až na
 výpadky kdy musim trajdat po střeše, protože tu máme skřítky, kteří
 otáčejí antény ...)

--
Best regards
 BuFran