notebook - znacka?

AZE aze@seznam.cz
Sobota Leden 29 16:35:50 CET 2005

Neni taky k mani nejaky rozbocovac na dve antenky? Jednu puvodni bych nechal
u WL500, v prizemi je vsude 100% signal, a druhou na kratkem kabelu bych dak
do patra nad podlahu. Mozna by stacilo i nejake Tecko (proti vsem pravidlum
prizpusobeni..).
AZE

----- Original Message -----
From: "BuFran" <BuFran@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 29, 2005 4:31 PM
Subject: Re: notebook - znacka?

> Tak jsme to dnes taky úspěšně "rozchodili" (ASUS WL-500g), drátovou síť,
> wifi i CDMA modem. Je to paráda. Jenom máme trochu problém se sílou
> signálu
> o patro výš, stropy jsou ze železobetonových panelů. Musím se poohlédnout
> po
> nějaké anténě s kabelem. Neleží něco takového někomu doma? Některé karty
> PCI
> to mají, ale nevím, (ještě jsem nepátral), zda se dá anténa a kabel někde
> koupit samostatně.

Antena se vyrabi z plechovky od dietnich parku, kabel je vhodne vybrat z
teto tabulky, aby mel maly utlum na  2.4GHz:

http://www.simandl.cz/stranky/czfreenet/konektory/konektory.htm

Vse zde vystavene prodava GES. Jen se nesnazte kupovat gabl RG-58 ten
je naprosto nevhodny.

Jinak takovy ten "pendrek" antena se dodava k APcku (myslim ze WL500g
to mela taky)

Mimochodem vitam v klubu wifistu (neplest s hifi, ani autohifi :D )

--
Best regards
 BuFran