Protokol na 433.92MHz

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 29 15:14:12 CET 2005

At 11:14 22.1.2005 +0100, Jaroslav Meduna wrote:
>Dobry den,
>
>pro jednoduchou komunikaci doporucuji pouzit modulaci manchester.

Taxem si s tim zacal hrat, vysilani manchesteru neni nic hrozneho ,to jsem
zvladnul ;-)

>Predpokladam-li, ze signal bude bez sumu (nebo si pred
>demodulator zaradite nejaky jednoduchy filtr, samozrejme SW),

Tak a tady uz docela tapu... :-( Signal bez sumu rozhodne nemuzu
predpokladat, takze filtr bude nutny. Ale naprosto nevim, jak to softwarove
resit. Bylo by mozne nejake nakopnuti jak na to?

 je nasnade, ze
>nikde nepotrebujete zadny zdroj hodin, protoze ty si obnovite primo z
>prijimaneho toku (napr. DPLL, nebo se na to muzete v jednoduche aplikaci
>zcela vykaslat a brat kazdou hranu jako prijaty bit). Napsani tohoto
>algoritmu do MCU je snadne.

I tady mi neni jasne jak udelat DPLL. Ja bych na zacatek prenosu vyslal
nejake 101010 na ktery by se mel DPLL zasynchronizovat. Ale jak na to?
Odmerit cas timerakem a ten pak nechat bezet jako generator hodin? To ale
predpoklada, ze synchronizacni blok nebude zaruseny, jinak se PLL nastavi
spatne a cely prenos je v haji :-(

>Nevyhoda je na strane spektra, ktere zabira
>dvojnasobek NRZ.

To mi tak nevadi.

>Hodne zdaru v aplikaci, s trochou stesti to mate za odpoledne napsane.

Tak to asi nemam vubec stesti :-/

Diky moc za radu...
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz