Kvalita SHT11

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Leden 28 14:35:40 CET 2005

Zkousel jste zapnout to interni suseni? Nevim cidlo mam venku v krabici a od
okolniho vzduchu je oddeleno membranou tvorenou modelarskym potahovacim
papirem - zda se ze to zabranuje pronikani necistotam a nebrani mereni. Voda
mi tam nekondenzuje - je to hodne otevrene takze to stiha kopirovat teplotu
a nesrazi se na tom nic.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz