Kvalita SHT11

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Pátek Leden 28 14:24:06 CET 2005

Má tu někdo praktickou zkušenost se senzory vlhkosti-teploty SHTXX ? Trochu jsem s nimi v poslední době experimentoval a zjistil jsem , že vlhkostní čidlo je velice náchylné na kontakt s vodou. Při mírné kondenzaci vody na čidle ( voda se dostane do škvíry v čidle ) dojde k tomu, že po opětovném usušení měří vlhkostní čidlo jen asi do 50-60%RH a při dalším zvyšování RH začne hodnota vracená čidlem prudce klesat, takže ukazuje nesmysly. Zkoušel jsem to u dvou senzorů a oba dopadly úplně stejně. Máte s nimi obdobné zkušenosti ?

Miloš