OT: Re: Dobijanie Favorit
Saša Svobodová
svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Leden 25 16:46:40 CET 2005
Zdravíčko :)
a) Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru,
nebylo by lepší použít ochuzovač?
Nechci moc prudit, ale pokud vím tak "sytič" je ve skutečnosti
klapka která přiškrtí přívod vzduchu a tak vznike o něco méně bohatěší
směsi a motoru se lépe startuje.
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.doupatko.adslink.cz
mail: svobodova.alex@seznam.cz
svobodova.alex@mujoskar.cz
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
Radek Kasal wrote:
> Nechlubím se, nemam to za potřebí a navíc mi připadá dost ubohé,
> chlubit se něčím tak jednoduchým.
>
>
>
> Prosím ale o objasnění:
>
> a) Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru, nebylo
> by lepší použít ochuzovač?
>
> b) Proč nedošlo k přehřátí motoru, nebo aspoň teploměr
> neukazoval vyšší teplotu?
>
> c) Proč šla spotřeba dolu?
>
> d) Kde berete tu informaci o emisích?
>
>
---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0504-0, 25.01.2005
Testovano: 25.1.2005 16:46:43
avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.
http://www.avast.com
Další informace o konferenci Hw-list