OT: Re: Dobijanie Favorit

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Leden 25 16:46:40 CET 2005


Zdravíčko :)

    a)       Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru, 
nebylo by lepší použít ochuzovač?

    Nechci moc prudit, ale pokud vím tak "sytič" je ve skutečnosti 
klapka která přiškrtí přívod vzduchu a tak vznike o něco méně bohatěší 
směsi a motoru se lépe startuje.

Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje


					Saša K. Svobodová


*****************************************************************

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz

         ICQ:  260 344 186								

*****************************************************************



Radek Kasal wrote:

> Nechlubím se, nemam to za potřebí a navíc mi připadá dost ubohé, 
> chlubit se něčím tak jednoduchým.
>
>  
>
> Prosím ale o objasnění:
>
> a)       Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru, nebylo 
> by lepší použít ochuzovač?
>
> b)       Proč nedošlo k přehřátí motoru, nebo aspoň teploměr 
> neukazoval vyšší teplotu?
>
> c)       Proč šla spotřeba dolu?
>
> d)       Kde berete tu informaci o emisích?
>
>



---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0504-0, 25.01.2005
Testovano: 25.1.2005 16:46:43
avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.
http://www.avast.com






Další informace o konferenci Hw-list