Plechy ke kartam do PC

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 17:28:09 CET 2005

Totez jsem resil pane Poucho pro PCI a CNR brakety formatu ATX + PC99 bez
perforace a se dvema uchyty se zavitem M3 cca pred rokem s timto vysledkem:

- zakazka formou jednorazove vyroby na CNC: do 10 ks velmi drahe, do 100 ks
drahe,
- Fischer: drahy, ale jediny vede stabilne i zrcadlove otocene brakety bez
perforace dle ATX,
- FulgurBatman: dosti omezeny sortiment (2 typy :)) ), ale nejlepsi cena.
Byla by vynikajici, kdyby to nedovazeli z USA (plati se dovoz),

Nakonec jsem sehnal i balik novych braketu vseho druhu na eBay ...

Rozhodujici je, zda maji mit Vami pozadovane brakety packy pro uchyceni
karty, nebo ne. Pokud mate na cele vyvedene konektory, ktere maji prevlecne
matice nebo plechy, jenz braket ke karte pritahnou, je zbytecne kupovat tyto
drahe kousky a poohlednul bych se po levnych bezuchytovych verzich.

Hezky den, Simon Cihelnik

Dobry den,
ruzne a s mizivym vysledkem poptavame plechy, za ktere drzi karty v PC.
Zatim mame nabidku od Eurocase (jsou lacine, ale maji bohuzel prolis, takze
je nemuzeme pouzit) a samozrejme od Fischera (na danou aplikaci jsou trochu
moc drahe). Potrebujeme jich asi 150 ks.
Nevite prosim nekdo, kdo by takove plechy mel v sortimentu ?
S pozdravem
Pavel Poucha