Problem se zesilovacem

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Leden 20 17:05:41 CET 2005

Dobry den,

rad bych se zeptal zdejsich analogovych "ducharu". Mam tady takovou zahadu,
a uz mi dochazeji napady:

Na jedne desce jsou na dva zesilovace pro fotonku, pouzit je dvojity OZ v
invertujicim zapojeni, ve zpetne vazbe 68M paralelne s kondenzatorem,
pozadovana sirka pasma 10Hz. Sum v klidu je celkem v poradku, jakmile do
obou vstupu pustim testovaci proud (pouzivam baterku 4.5V s odpory 470M),
jeden kanal sumi cca 2x vice nez druhy. Uz jsem vyzkousel vsechno mozne, mam
dva prototypy a oba delaji totez. Deska je navrzena symetricky, vsechno
utopene v medi...   Napada nekoho, proc by mel byt pri pripojenem signalu
vetsi sum ?

(Za zesilovaci mam A/D, ale uz jsem vstupy A/D prohazoval, takze temi to
neni.)

S pozdravem
Pavel Poucha