male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Leden 18 15:23:49 CET 2005

> Tahle frezka je nadherna, moc se mi libi, ale ta cena... No, leda
> koupit to "na firmu" a opravdu se tim zivit, protoze pocitam-li
> amortizaci na tri roky, tak ta frezka musi vydelat 200 Kc denne, aby
> se jenom zaplatila (a kde je zisk?).

Tahle frezka je urcena jako pracovni nastroj, nikoli jako hracka, takze
musi, odhadem, vydelavat nejmene 500 za hodinu. Jinak je prodelecna.

> Nebo druha moznost - ze by si firma, ktera ji uz ma, privydelavala...
> Pak by, myslim, cena PCB nebyla tak vysoka jako pri standardni
> "chemicke" ceste (odpada film, odpada leptani a podobne problemy) - a
> na prototyp to staci. Pak bych se hlasil jako zajemce... :)

Obavam se, ze cena takto vyrobeneho spoje bude nekolikanasobne vyssi,
nez spoje vyrobeneho chemickou cestou. Jediny puvab je, ze spoj je na
pockani, v noci, o vikendu ... Navic lze overit funkcnost  prototypu a
spravnost navrzeni motivu a zadat vyrobci PCB ihned velkou serii beze
strachu, ze ji mohu hodit celou do odpadu.
--
Rt