male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Úterý Leden 18 12:14:54 CET 2005

> Na prototypy jsou ale urceny prave vcera zde zminovane frezky LPFK od
> www.spezial.cz. Odpadne kompletni chemie s jejimi problemy s likvidaci,
> nutnost trvale obsluhy a (podle meho nazoru) jejich obsluzny program
> presne spocte i dobu zpracovani zadane desky. S technologii Easy Contac,
> kterou Spezial take nabizi, je mozno takto vyrabet i oboustranne
> prokovene spoje.

Tahle frezka je nadherna, moc se mi libi, ale ta cena... No, leda
koupit to "na firmu" a opravdu se tim zivit, protoze pocitam-li
amortizaci na tri roky, tak ta frezka musi vydelat 200 Kc denne, aby
se jenom zaplatila (a kde je zisk?).

Nebo druha moznost - ze by si firma, ktera ji uz ma, privydelavala...
Pak by, myslim, cena PCB nebyla tak vysoka jako pri standardni
"chemicke" ceste (odpada film, odpada leptani a podobne problemy) - a
na prototyp to staci. Pak bych se hlasil jako zajemce... :)