Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 17 09:49:53 CET 2005

Jiri Drozd wrote:
>     Prave ze srot ma velmi dobre vycvicenou schopnost nacpat do hlavy
> temer jakekoliv mnozstvi informaci kterym nemusi rozumet a nemusi si pod
> jnimi dokazat cokoliv predstavit. A to ja neumim.

VS nie je (len) o faktach a vedomostiach (ci uz "uzitocnych" alebo
"neuzitocnych", co je tiez tema na debatu, a bohuzial dnes cim dalej tym
viac sa podlieha tlaku studentov - a vychovavaju sa jednostranne
orientovani nadsenci "pokroku") ale aj o urcitom site co sa tyka
povahovych vlastnosti. Napriklad vytrvalost a schopnost sa prekonat a
urobit robotu voci ktorej mam urcity odpor (tu: nabiflit sa) - toto v sa
v zivote stava dost casto.

V skutocnosti VS je vzdy kombinacia zdroja pokroku (ucia tam nositelia
nobeloviek) a nekonecnej konzervativnosti (...aj zatrpknuti starci) a
ulohou studenta bolo a je SAM zistit, ktora bije.

Nikto nepovedal, ze VS je nutny ci dostacujuci predpoklad pre uspesnost
ci dokonca prijatie do prace (vid prispevok ing.Puobisa z elnecu).

Ako konkretny (a extremny) priklad je Albert Einstein. Mimochodom, ja by
som ho do timu nechcel (ako napokon ho do timu nechcel skoro nikto).

A len tak mimochodom, toto je typicky cesko/slovenske - sediet pri pive
a nadavat.
Tak si to skuste, vyucovat, stanovit kriteria na sito (ktore z principu
musi byt), a potom frflite!

wek

Dejme tomu ze pod