Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Leden 16 21:05:59 CET 2005

    Prave ze srot ma velmi dobre vycvicenou schopnost nacpat do hlavy
temer jakekoliv mnozstvi informaci kterym nemusi rozumet a nemusi si pod
jnimi dokazat cokoliv predstavit. A to ja neumim. Dejme tomu ze pod
scitanim si predtavim ze se davaji dohromady nejake pocty neceho (dve
hromadky o x a y predmetech), podobne pri odecitani, nasobeni, deleni,
..., pod jednoduchym integralem si predstavim plochu pod krivkou, ale co
si mam predstavit pod nejakym trojnym integralem po uzavrene krivce to
po me nechtejte vedet... Vim ze se pod tim neco predstavit da a je na to
nejaka definice, ale ja si to proste nepredstavim a koncim. Proste na tu
skolu nemam. Zvlaste kdyz se v ostatnich predmetech (fyzika,
elektromagnetismus...) tyhle zbesilosti zacnou pouzivat treba o mesic
driv nez se proberou v matematice. To pak sorry ale jasnovedectvi sem si
nejak zapomel zapsat - ja vim, moje chyba.

   Prispevkem sem ale chtel vyjadrit neco jineho, zatimco lidi neschopne
se dokonale naucit teorii skola vyhodi, tak lidi neschopne tyto
teoreticke znalosti jakkoliv pouzit ne, protoze proste zadna praxe neni.
Proc? Inu to je jasne, vzdyt psani teorie po tabuli temer nic nestoji
(krom vypsane kridy/fixy/...) ale na praxi potrebujete laborator,
vybaveni (pristroje), material (soucastky, ....) a ty stoji penize... A
ty sou vzdycky prece az na prvnim miste. :o(

Jiri Drozd