Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Leden 16 20:58:05 CET 2005

Dne neděle, 16. ledna 2005 20:07 Snail Instruments napsal(a):

> Ale na druhou stranu - kdyz se tu matematiku nauci kdejaky pritroubly sprt,
> tak snad to nebylo nic neprekonatelneho ani pro schopneho nasince.

No kdyz clovek nekdy narazi do blba (nebo zenske jesitnosti), tak nezmuze nic.

Ja treb mel problem s matikarkou na SS (malem jsem ve ctvrtaku propadal nebot
nedokazala pochopit proc priklady na celou hodinu mam za 5 minut hotove, ani
kdyz jsem ji svuj postup vysvetloval na tabuli; ten "jeji" predlouhy postup
jsem samozrejme neumel nebot se musel naucit nazpamet), na vysce s matikarem
problemy nebyly vubec zadne (a mnoho veci mi vysvetlil, i ten "muj" postup ze
funguje jenom max. do 3D prostoru), zato s fyzikarkou, a to fatalni - nikoli
odborne (ikdyz, pravda, nedokazala mi zodpovedet nastradane otazky - na
zakladce me odkazali na SS, na prumce me fyzikar po 3tydennim badani odkazal
na VS), ale lidske. No a tak ji nemam taky a ziju. Ale tak si cimdalcastejc
rikam, ze by nebyla spatna bohoslovecka fakulta, sice ze me by byl uz jen
jahen, ale VS bych tak mel taky :o)

--

                        Jaroslav Lukesh