OT: o predpovediach, was: Cidlo deste a osvetleni

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Leden 14 09:21:17 CET 2005

Radek a Petra Vickovi wrote:
> Neeee :-)))). Figl byl v tom ze ta snehanka prisla od meho domova kde jsou
> cidla a ja videl na grafu jak doslo k prudkym zlomum na tech krivkach.
> Jelikoz to mam do prace asi 5km tak to u nas bylo cca za 15minut. To jsem
> ale kolegum v praci samozrejme nerekl. :-)))

Aha, :-)

Tak to mi pripomina knihu bratov Strugackych Pondelok sa zacina v
sobotu, kde vo vyskumnom ustave carodejnictva a kuzelnictva (VUVCAK)
posobil sudruh Merlin na oddeleni predpovedi a vestieb, a obvykle vestil
pocasie, ale ohovarali ho, ze to robi pocuvanim sprav na radiu :-)

wek