Cidlo deste a osvetleni

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Leden 14 09:17:53 CET 2005

No ono i tak zatim vypada, ze to nijak nedopadne - meteorologii se take
zabyvam tak rekreacne a tak si asi dovedu predstavit jak dalece slozite je
udelat predpoved a vim ze na to dve lokalne umistena cidla nemuzou vubec
stacit.
Uspech by byl i to, ze bych byl opravdu schopen z tech mnou meritelnych
udaju spolehlive urcit zda prsi nebo v tom danem okamziku.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz