Oprava stroje

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Pátek Leden 14 09:16:39 CET 2005

Sveho casu mi hodili na krk tiskarnu samolepicich stitku (cena
bratru jednicka a pet nul v korunach ceskych). Kolega, ktery se
ji zbavil, mne upozornil ze tiskarna uz mele z posledniho a
firma, co nam ji dodala a poskytovala na ni servis, ji prohlasila
za neopravitelnou. Skutecne se tiskarna kratce pote, co jsem ji
prevzal, rozhodla, ze uz toho ma dost a tisknout prestala.
Samozrejme jsem narokoval novou, ale nez vrcholovy management
rozhodl, zda uvolni penize, trochu jsem hledal dalsi firmy, co by
mohly pomoci. Jednu jsem kontaktoval a protoze jsem utajil, ze
tiskarna je neopravitelna, tak ji jejich technik opravil. Tak moc
to nestalo a tiskarna uz zase delsi dobu funguje.