Cidlo deste a osvetleni

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 07:58:32 CET 2005

U svetliku jsme meli neco podobne, akorat misto trychtyre,
se montoval na kraj svetliku aby stekala voda na cidlo. Byl
to klasicky nerezovy plech a nad nim nerezova mrizka, pod
plechem byli vyhrivaci odpory, aby nezustavalo cidlo mokre.
Moc problemu s tim nebylo.

S pozdravem
    Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Glajc" <pavel.glajc@del.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, January 13, 2005 7:52 AM
Subject: Re: Cidlo deste a osvetleni

Mame na firme cidla deste kvuli zaviráni svetliku a jsou to dve elektrody
valcove tak prumer 8mm delka tak 120mm jsou ulozeny vedle sebe vodorovne s
mezerou asi 5mm cele je to zastriknuto v nejake nevidive gume tak ze ty
valecky z poloviny koukaji ven. Zespodu je to vyhrivane. Nad tim je
trychtyr, aby se to uz pri malem desti namocilo. Docela to funguje.
Vyhodnocuje se vodivost vody.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou