Cidlo deste a osvetleni

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Čtvrtek Leden 13 07:52:51 CET 2005

Mame na firme cidla deste kvuli zaviráni svetliku a jsou to dve elektrody valcove tak prumer 8mm delka tak 120mm jsou ulozeny vedle sebe vodorovne s mezerou asi 5mm cele je to zastriknuto v nejake nevidive gume tak ze ty valecky z poloviny koukaji ven. Zespodu je to vyhrivane. Nad tim je trychtyr, aby se to uz pri malem desti namocilo. Docela to funguje. Vyhodnocuje se vodivost vody.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou