Bio snímače

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 12 18:37:18 CET 2005

Dne úterý, 11. ledna 2005 18:30 Saša Svobodová napsal(a):
>     U dechu jde o měření dechové frekvence. A jenom frekvence ne hloubky
> či kvality nebo pravidelnosti. Napadá mě popruh z "vodivé gumy" a měřit
> jeho odpor. Hmm třeba ještě někoho něco geniálního napadne :-)

A co obyč. páska do videa? Muzikanti s tím dělají doplňky k syntezátorům a
bezpražcové kytarové syntezátory. Jako inspiraci si vemte synthstick (jo,
mimochodem, to je taky dobrá hračka pro děcka).

Když tu pásku v mezích pružnosti deformujete (tahem), taky mění svůj odpor. No
a když ji přetrhnete, tak taky ;-)

--

                        Jaroslav Lukesh