Re: Bio snímače

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Leden 11 19:39:34 CET 2005

> Zdravíčko :)

>     když už tu loudím informace, mám ještě jeden dotázek. Tedy několik :-)

>     Jak by kdo z vás *jednoduše* snímal dech člověka ? Nejde mi o
> bezdrátové měření, jenom o princip. Jednou se to tu už řešilo, myslím,
> ale nemůžu to najít.

pokud se tyce jednoduchou indikaci, jestli dycha nebo ne, tak na to
delam semestralni projekt ve skole :) 24.1 budu obhajovat, muzete se
jit podivat :DD

  Daji se pouzit senzory TGS4161/TGS4160 (snimani co2), jelikoz ale
nejsou u nas volne k dostani, tak jsem pouzil obycejne TGS813,
TGS822,TGS800, coz jsou ruzne plynosenzory, a kupodivu na dech reaguji
vsechny...

  Nicmene je to na Orfea (zachranarsky robot), takze neni moznost
aplikovat nejake sondy kontaktne ...

--
Best regards
 BuFran