certifikace CE

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 12 11:03:27 CET 2005

O realnou bezpecnost ani moc obavu nemam. Stroj ma kontrolu uzavreni
krytu, central stop, bezpecne napeti... Vyzarovani taky zanedbatelne
(trafo, stykace). To jen kupujici zaslechl neco o "prohlaseni", tak by
ho chtel. Zrejme si mysli, ze to jenom z neceho opisu a podepisu a ze ho
  to nebude stat vic nez papir, na kterem to bude.
Jeste jednou dik za info.

Zdenek

PS: GM mi radeji nepripominejte. Nejsem z Prahy, takze obcas nekoho
poprosim, aby mi nakoupil. Naposledy prinesl wago svorky s rozteci 7,5
mm misto 5 mm. Pry je to nahrada.
Postou uz od nich nechci nic od doby, co prisly IO v DIL 16 a byla to
"nahrada" na objednane DIL14. Tak jako CMOS 4007 byla nahrada za 1N4007...