certifikace CE

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Leden 12 10:40:53 CET 2005

K tomu snad jednu poznamku - pokud jde o bezpecnost, tam se to sleduje a v
pripade pruseru (uraz, pozar) se postupuje nekompromisne. U EMC se da podle
okolnosti nekdy se zakaznikem dohodnout. Zakaznik se tim vystavuje riziku,
ze k nemu zabloudi kontrola z IBP a bude chtet videt prohlaseni o schode na
vsechno co tam ma, ale zase ten zakazkovy jeden kus bude mit o to mereni
levnejsi. Komu bude vadit napr. trochu vyzarovani uprostred fabriky, kde
neni co rusit. Co se prodava pres obchodni organizace (supermarkety) tam
musi byt v poradku vsechno.
p.s. Zrovna jsem udelal pruser GMku. Pred casem jsem tady psal, ze jsem si
tam koupil nejake cinske trafo bez oznaceni ze by necemu vyhovovalo. Chtel
jsem po nich kopii prohlaseni o shode a do dnes se neozvali. Tak jsem to
predal na COI.
Andel

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 12, 2005 8:59 AM
Subject: Re: certifikace CE

Dekuji za vysvetleni. S tou homologaci jsem si to asi spletl.
Doufam, ze ted tomu rozumim dobre:
Elektricke zarizeni musi kvuli "prohlaseni" projit zkusebnou jako celek.
  Ze maji "prohlaseni" jednotlive komponenty, je spise predpodlad, ze
nenastanou potize?

Ma smysl vyrizovat "prohlaseni" pokud jde o vyrobu 1 kusu zarizeni?

Zdenek