Bio snímače

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Úterý Leden 11 21:34:57 CET 2005

Proc smat?
At zijou pokusy, nevericich Tomasu je potreba ;o)
Kdyz uz je to tak, tak bych zkusil udelat mereni
EKG 3-bodove a ukladat ho do pameti. Pak to postprocesnout
v PC. Bude to slozitejsi, je potreba velika pamet
(treba CF?) ale zase to rochani se krivkama... :o)

Tuning by to byl primo luxusni :o)

BTW: a ta laxativa ... povedlo se? :o))

PK.