Bio snímače

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Leden 11 21:30:24 CET 2005

Ještě že tak, já říkám pořád že jsem praštěná. Ten pokus s laxativama
měl neuvěřitelný průběh .... :-D

Elektrošoky už mám za sebou jednak z pokusy s "VN" a jednak z hraní si s
přístrojem "vyržaj pijaněr" nebo jak to přesně přepsat to latinky :-)

To "VN" ani nevím kolik bylo. Ale v prasklé žárovce mi sršeli blesky
hezky. 21W žárovička z návěstidla. VN trafo z televize tranzisotr a
generátor. Kopalo to hezky ale svítilo ještě lépe :-)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz