Bio snímače

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Leden 11 18:30:45 CET 2005

Zdravíčko :)

    omlouvám se za nepřesné informace.

    Na tep mě mohlo to jednosvodové EKG také napadnout, děkuji, to je
geniální nápad. To by byla cesta :-)  Já věděla že ten mikrofon na
sternu je asi nepoužitelný ale bylo to jediné co mě napadlo.

    U dechu jde o měření dechové frekvence. A jenom frekvence ne hloubky
či kvality nebo pravidelnosti. Napadá mě popruh z "vodivé gumy" a měřit
jeho odpor. Hmm třeba ještě někoho něco geniálního napadne :-)

    Jinak pokusnému biologickému objektu bude v době měření 26 roků :-D

    Děkuji za náměty :-)

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz