RF odpal blesku

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Leden 10 20:50:11 CET 2005

Zdravim,

 zkuste to jinak. RF s nejakym "protokolem" bude pro blesk pomale...
 vy potrebujete neco "rychlejsiho" co nebude mit zadne nebo minimalni
 zpozdeni. otazkou je jestli i nejaka modulace nebude pomala...

 co zkusit IR + mozna nejky ir filtr na konkretni delku aby to
 nespoustelo ostreni?

 jinak pomerne hodne k tematu lze najit zde:
 http://members.misty.com/don/samflash.html

--
 mailto:turby@chips.cz