RF odpal blesku

hw@prelude.cz hw@prelude.cz
Pondělí Leden 10 20:32:11 CET 2005

A kruh se uzavira :) Cituji z meho prvniho mailu: "nevyhoda druheho reseni
tak moc
zjevna neni, az do chvile, kdy je "na place" vic nez jeden fotograf a
odpalovany blesk mi tak nechtene spusti nekdo jiny (a zaber tak mame zmrseny
oba)." Tedy reseni se synchronizaci na zablesk je pro mne nevyhovujici,
prave pro ten pripad, kdy je vice fotografujicich. Jinak mate pravdu,
opticky synchronizator je az urazlive jednoduchy :)

Takze se zavrtam do experimentu s tonovkou, NE567, potom s nejakym Holtekem
(tusim, ye Holtek dodavali ve Spezialu, ne?), pak nejakou tu Motorolu, co
maji ty moduly v datasheetu - a uvidime.

Diky za podporu.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, January 10, 2005 6:26 PM
Subject: Re: RF odpal blesku

Pokud budou blesky u sebe (10-15m) vrele doporucuji vykaslat se na vsechna
radia
a spoustet malym bleskem umistenym na fotaku, proste idikaci zablesku.
Samozrejme pokud bude
vice fotografujicich tak mate smulu. Pokud budete sam tak v jednoduchosti je
sila.
V nekterem predrevolucnim AR vysla i konstrukce.
Petr