Zabezpeceni Win. site

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Leden 2 19:56:49 CET 2005

1. cca do 1000 Kc bez DPH.
2. Ano lze, bud si zjistite, jak komunikuje windows sdileni (SMB),
 nebo mu to nasdilite pres apache a on to pak stahuje jakoby
z netu. v routeru akorat nastavite ktery port se forwarduje na prislusne
PC.
Naopak to jde bez problemu (pokud to ovsem neomezite v routeru), ale
nefunguje prochazeni site, musite napsat: //192.168.2.20 (zde doplnit
jeho IP).
Pokud bude stahovat delsi soubory, urcite doporucuji jit pres apache
(nebo jiny
www/FTP server).

Typ routeru je BR6104, ale lze se podivat i po ostatnich vyrobcich.

	Slavek