Zabezpeceni Win. site

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Neděle Leden 2 18:01:11 CET 2005

Dobra a kolik by takovy HW router stal?
A sla by tam nastavit podminka aby soused mohl popripade neco odeme sosnout
bez toho abych musel prepojovat kabely?

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 02, 2005 2:20 PM
Subject: RE: Zabezpeceni Win. site

Aha, ja to mam udelany jinak.
Mam klasicky AP (na WiFi) v klientskym rezimu
a za tim dany router (EDIMAX, dnes stoji 1000 bez DPH), ktery mi
oddeluje
moji sit od ostatnich ucastniku.

Vas pripad bych resil asi takto:

Vas_Router (486)

swith - soused

HW router (ma v sobe 4 port switch smerem k domaci LAN)

vase domaci sit

Ten router ma v sobe NAT (o to jde hlavne) a tim s z nej stava
prirozeny FireWall.

Tohle reseni provozuji cca rok, bez jedinneho napadani (cca 100
PC v mistni WiFi siti, roter zaznamenava utok co minutu).

Slavek

PS: Proti cervum a exploitum na IE je ale bezmocny jakykoliv router.