Otevreny kolektor

hw_cerny_tomas@centrum.cz hw_cerny_tomas@centrum.cz
Pátek Únor 25 00:42:58 CET 2005

Ja reagoval na "Vsechno to zustalo viset v polootevrenym stavu".
O spinanem napeti zde bohuzel nepadla zminka a ze BC337 nevydrzi 4,8W mu
take nemuze mit nikdo za zle, s tim s Vami souhlasim :-)

S pozdravem
Tomáš Černý

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 25, 2005 12:19 AM
Subject: Re: Otevreny kolektor

Prave takove zapojeni "jenom" omezi proud, kdyz je zkrat na vystupu, tak se
to uhreje.
Nebo vam se to neupece, kdyz si nastavite treba Imax = 200mA, a zkratovana
zatez bude do 24V ??
Danhard

-------------------------------
To je divné, mě zapojení:

                         ----------o OC

                       /
buzení >>----o--------|   BC337
             |         \|
              \         |
       NPN     |--------o
             |/         |
             |         | |
             |         | | R~0,65/Imax
             |         | |
             |          |
-------------o----------o----------------

                       _|

funguje bezvadne.

S pozdravem
Tomáš Černý

Dobry den,

mam zapojeni, kde je vystupem otevreny kolektor tranzistoru.  Rad bych ten
vystup ochranil pred moznym zkratem na vystupu. Vcera jsem zkousel v emitoru
tranzistoru maly odpor a pomoci nej otevirat jiny tranzistor prizemnujici
bazi toho hlavniho tranzistoru. Vsechno to zustalo viset v polootevrenym
stavu a shorelo to:) Jak se to da udelat?

MK