eagle 4.11

Michal Graus graus@mobilaudit.cz
Středa Únor 23 18:21:42 CET 2005

 Zdravim

Mel bych takovy dotaz ohledne te masky. Prepnu se do vrstvy tStop - krasne
se mi vysrafujou plosky vsech padu v souladu s tim co je v DRC - ale kdyz
vytvorim polygon tak se mi vysrafuje cela jeho plocha jako by tam zadny pady
nebyly... co delam spatne ?  :)    Nutno dodat ze to skousim ve verzi 4.03

dik Michal