Suseni POSITIV20

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 23 18:10:03 CET 2005

Kdyz uz jste tam cpal ten termostat z kavovaru, tak jste tam rovnou mohl dat z neho tu nahrivaci plotynku :o)
Ted jsem "ukoristil" od mazelky elektrickou zapekaci misu - chtela to vyhodit !
Termostat ETA ma moc velkou hysterezi, takze se ji to vzdycky pripalilo a svadela to na techniku :o), pocitam, ze to ufrezuju na vanicku 20mm hlubokou a udelm si vlnu :o))

Danhard

PS. zehlicku na zapejkani SMD uz pouzivam.
---------
Ahoj.
Tak s tím jsem si teď docela vyhrál, mám totiž nevím odkud topný drát Kanthal, který, jak jsem zjistil je akorát. Takže jsem ho natahal v osnově z keramických korálků pod hliníkovou desku, dal to do krabičky, přinýtoval termostat z kávovaru,  nastavil na 50°C, vyrobil dřevěný kryt shora a jsem vysmátý - stříknu desku Positivem, vložím dovnitř, zavřu, zapnu časovač a nechám to hodinu. Po hodině (nebo dýl, vypne se samo) mám desku "camera ready".
S tím odporovým drátem byla docela piplačka, on totiž délkově pracuje a to tak, že značně. Takže abych nedostal pecku od prověšeného drátu, musel jsem ho zajišťovat slídovými vodítky.
Rovněž jsem si pohrál s minutkami pro expozici. Nevěděl jsem, zda je mám vyřešit "Bezstarostně" nebo "Kostomlatsky". Nakonec jsem se nějak rozhodl. Řešení bych docela rád někam píchnul ale vlastního webu nemaje, nevím kam s tím, třeba by to bylo pro někoho inspirativní...

Láďa