Proudovy zesilovac

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 23 11:21:15 CET 2005

Proboha na co 5 D/A prevodniku, copak chcete ridit ty diody samostatne ??
Jeden bit portu, logicky rizenej FET, 5 odporu ktery limitujou max. proud -
bily ledky nad 25mA degradujou, PWM na 300Hz udelate i programove, ani
filmarum to nevadi a muzou se vty vane tocit hambaty sceny :o)
Jen to chce trochu zpomalit hrany spinani, at to moc nevyzaruje do kabelaze.
Danhard
---------------

Danieli,
jste trochu vedle s minenim o me:

- zaruka je 2 roky, ovsem klient to bude pouzivat v podnajmu max.5 let
- pokud jsem spravne pochopil navrh s 5 tranzistory, pak je pro me
nevhodny, protoze krom tech 5 tranzistoru bych musel mit 5x vice D/A
prevodniku a dalsich soucastek kolem toho...
- zisk je dostatecny :-)
- jak zapojit led vim, mozna jsem se nepresne vyjadril, nic to na tom
nemeni.

Ale dekuji i za Vasi reakci.

Antonin