Proudovy zesilovac

"Z.Antonín" zdenek.antonin@atlas.cz
Středa Únor 23 08:13:19 CET 2005

Danieli,
jste trochu vedle s minenim o me:

- zaruka je 2 roky, ovsem klient to bude pouzivat v podnajmu max.5 let
- pokud jsem spravne pochopil navrh s 5 tranzistory, pak je pro me
nevhodny, protoze krom tech 5 tranzistoru bych musel mit 5x vice D/A
prevodniku a dalsich soucastek kolem toho...
- zisk je dostatecny :-)
- jak zapojit led vim, mozna jsem se nepresne vyjadril, nic to na tom
nemeni.

Ale dekuji i za Vasi reakci.

Antonin