OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Únor 21 14:21:13 CET 2005

Zdravim,

  rozvod pro primotopy musi byt samostanty jelikoz mimo jine musite
  zajistit vypnuti primotopu ve vysoke sazbe pres HDO. Pokud
  nezajistite, nedostnete primotopnou sazbu.

--
 turby@chips.cz