OT: sposob vykurovania, was: menic pro beehove cerpadlo

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 21 13:16:30 CET 2005

No, sice neviem, co musim roztahovat, ked mam dostatocne dimenzovane
zasuvky vsade kde treba... A myslel som si, ze priamotopy maju vlastny
termostat... Na noc a pri odchode viem otocit gombikom, aj tak to robim
kvoli svetlam (teda tam mackam vypinac, ale princim je snad rovnaky)...
Rec bola o nudzovke...
Ale dam si poradit; asi musim dotiahnut 3fazu ku kotlu... Esteze sa
nezacalo sekat, lebo je zima...

wek