menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Únor 20 11:19:15 CET 2005

Zdravim,

  byt Vami tak se poradim nejdrive se zkusenym topenarem, jelikoz
  regulace cerpadel v hydraulickem okruhu bude zpusobovat ruzne
  hydraulicke tlaky a pravdepodobne i hluk. O jinych problemech ani
  nemluvim.

  Casteji se uziva cerpadlo s pevne nastaveou rychlosti odpovidajici
  potrebnemu hydraulickemu tlaku v danem okruhu ktery je hydraulicky
  odladen a teplota vody se ridi smesovacim nebo rozdelovacim
  ventilem.

  Navic ve Vasem navrhu mate par dalsich chyb. A uvazovat o tom, ze
  regulace bude rychlejsi nez elektricky rizeny smesovaci ventil je
  naprosto zcestna, ty ventily jednak maji fixni zpozdeni nastavene
  umyslne kvuli kompatibilite s ruznymi systemy rizeni a druhak reakce
  hydraulicke soustavy je pomerne casove narocna zalezitost a ve
  vterinach nema cenu vubec uvazovat.

--
 turby@chips.cz