misto Log.An. bezkontaktni spinac - Karta Kouwell 220N

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Středa Únor 16 16:36:22 CET 2005

Hello,

Programatory nam na tej karte standardne chodia. Karta sa sprava z
hladiska I/O adries ako 1284 paralelny port. Kartu standardne
dodavame.

> Vyrobce hrdi tvrdil, že jsou podporované všechny mody (SPP/EPP/ECP).

S tym ECP to nie je celkom pravda, ale ostatne mody su v pohode.

Karta ma jednu neprijmenu vlastnost - I/O adresa, na ktore je, "plava"
nahodne (aspon ja som neobjavil logiku veci") v rozsahu 1000h do F000h
krokom 1000h. Doslova Nx restart PC - adresa 1000h. Potom naraz 2000h,
a tak dalej. Z F000h skace nazad na 1000h.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

Daląí informace o konferenci Hw-list