misto Log.An. bezkontaktni spinac - Karta Kouwell 220N

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Středa Únor 16 10:48:27 CET 2005

Mam a mohu poskytnout, ale musite vydrzet.
Na HD to uz nemam, je to uz v archivu na CD. Jestli vydrzite tak 2 tydny,
tak to do te doby najdu :)
Ne ze bych byl takovy neporadnik, ale prestavujem a pri predstave, ze bych
se mnel zanorit do bezmala 2m vysokeho uskupeni ruznych beden mne pojima
hruza.

Ales
PS: Kdybych na to zapomnel, tak se klidne pripomente.

 -----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Radek Kasal
Sent: Wednesday, February 16, 2005 9:07 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: misto Log.An. bezkontaktni spinac - Karta Kouwell 220N

  Vyrobce hrdě tvrdil, že jsou podporované všechny mody (SPP/EPP/ECP).
Aplikace umožnuje přiřadit LPT1, LPT2 i LPT3. Dokonce jsem si hrál na úrovni
WinXP tak, že LPT1 byl port od Kouwela a matherboardový byl LPT2. Nepomohlo
to. Že by aplikace volala přímo adresy se mi nezdá, když umožní přiřazovat
různé porty.
  Tak jsem si to vyhodnotil jako že ovladače to neumí a nebo já to neumím
nastavit.

  Máte nějakou aplikaci na ovládání portu na kartě a můžete ji poskytnout.
Třeba něco na způsob nahod piny, přečti stav na portu ...

  Dík
  Radek