misto Log.An. bezkontaktni spinac :)

Ales Donda ales.donda@revize.info
Pondělí Únor 14 20:49:57 CET 2005

Hodne zalezi na portu a na tom v jakem jsou rezimu. Pred pul rokem jsem si
koupil na podobne pokusy PCI karty Kouwell 220N a ma vystupni impedanci cca
300R.  Omylem sem na ni prived napeti z RS232 (+-10V) a prezil.

Zadne odpory v serii nema, takze ta impedance vznika uz ve vlastnim chipu.

A jeste jednu nakonec. Ac si stojim za tim, ze ten muj LPT radic vydrzi
primou kobinaci s RS232, nedoporucuju to ani zkouset. Pokud to zkusite, za
skody nerucim :)

Ales

PS: doporučuji přečíst http://www.hw.cz/constrc/loganq/logan.html a opravdu
mezi LPT a toho švába dát 560R.
Na Lpt není proudové omezení, ale nějakých 10mA by to mělo vydržet... ale
NERUČÍM ZA TO!!!

S pozdravem Karel Radkovský.