Printed - zkusenosti

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Pondělí Únor 14 19:00:04 CET 2005

> Zkousel jste to reklamovat?
> pokud si objednam elektronicke testovani a firma mi doda zmetek, poslal bych
> jim to vcetne faktury za znehodnocene soucastky...
> Ale jak znam pristup Printedu, jiste by se naslo oboustrane rozumne reseni,
> jako treba sleva nebo tak...
neni to sice otazka na me, ale odpovim podle sebe. Reklamace je sice
hezka vec, asi by to i proslo. Ale jak to bylo, nechali jsme udelat
100 desek, ty jsme osadili a ozivovali. Jelikoz jsme je osazovali
rucne tak jich cca 6 nefungovalo na prvni zapojeni. daly se stranou a
nechaly byt. Po urcite dobe, ale bylo potreba je zprovoznit, tak jsme
se do toho vrhli a 2 nebo 3 mely nejakou plosnakovou vadu. Ale ve chvili, kdy tu
vadu najdu, tak ji proste odstranim a deska muze jit po vsech testech
pryc. Kdybych ty desky mel reklamovat, tak to bude na delsi dobu a my
jsme je proste potrebovali. Ale to se jednalo o relativne jednoduche 2
vrstve desky. Kdy je vsechno videt (krome jedne desky ktera mela 90
ohmu mezi jednim prokovem a rozlitou zemi, nevidno zadny spoj). 4
vrstve plosne spoje jsme u Printedu nechali delat jednou a 2 se
tvarili divne. Asi tak, jakoby nejake prokovy mely studenak. Ale jen
po ohrati a jeste jenom nekdy. To se reklamovat neda.

Miloslav Kazda