Printed - zkusenosti

vvitty vvitty01@seznam.cz
Pondělí Únor 14 18:46:06 CET 2005

Zkousel jste to reklamovat?
pokud si objednam elektronicke testovani a firma mi doda zmetek, poslal bych
jim to vcetne faktury za znehodnocene soucastky...
Ale jak znam pristup Printedu, jiste by se naslo oboustrane rozumne reseni,
jako treba sleva nebo tak...

U nas jsme meli nekolik pripominek ke kvalite a vzdycky prisly nove desky
(zdarma).

@V