fotodesky

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Únor 14 13:39:34 CET 2005

Svetle zelene? Ja jsem ted asi trikrat (naposledy tak pred mesicem) kupoval
nejake ovrstvene desky v GM a ta emulze je spis takova nafialovela. A zatim
vsechny fungovaly dobre, i kdyz je fakt, ze ta vrstva se mi zda tensi nez
byvala ta zelena a rekl bych ze i choulostivejsi na spravne redeni vyvojky.

Dusan Dolezal