fotodesky

Martin Locker LOCKER@vosrk.cz
Pondělí Únor 14 07:37:48 CET 2005

Zdravim,

mam tutez zkusenost. Desky i pet let stare ze skrine s tmavozelenou
vrstvou funguji dodnes na 100%. V soucasnosti koupene desky maji
svetle zelenou vrstvu velmi nestale tloustky. Vyteznost max. 50%.
(Skoda, ze jsem si neudelal vetsi zasobu). Nepomaha ani laborovani
s casem osvitu.

> Zdravim pritomne
> Chtel bych se zeptat jake mate zkusenosti s fotodps od GM nebo GES.Podle oznaceni jsou od jednoho vyrobce.Po poslednim problemu z nemoznosti odleptani mam ted opacny problem.Desky po vybaleni maji slabe zelenkavou barvu po standartnim osviceni (dle starych zvyku) jsou motivy nevyrazne.Zkousel
jsem zkratit dobu osviceni ale nepomaha to.Desky starsiho data jsou tmave zelene a problemy snima nebyly.Ale ty svetle bud nejdou vyleptat nebo prozmenu se tvari jako preexponovane.Pro jistotu jsem je koupil v obou zminenych obchodech a jeto to same.Dalsi problem je ze nejsou pokryte vrstvou az
do kraje(nechavam az 1cm na odrezky a i to je nekdy malo) a jsou dost poskrabane.Jelikoz je to u obou prodejcu to same predpokladam ze problem je ve vyrobci.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz