fotodesky

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 13 17:37:17 CET 2005

> Jenomze ja ty desky striham az po vyleptani a ty okraje jsou fakt
> nepouzitelne.Asi budu muset zmenit technologii a strikat opracovany material

Bud jste mel neuveritelne "stesti" nebo neco delate spatne. Rozdilne
kvality jsem si take vsiml, vylozeny smejd (samotny material nebyl nic
moc a o fotoresistu ani nemluvim) jsem dostal pouze jednou (zrovna to
byl jeden z mala pripadu kdy jsem delal desku na kseft :-( ). Podle
tmave cary u okraje desky poznam ze jde o roh desky ale vazne problemy
jsem nemel, film jsem polozil mimo tuto caru a jen velmi zridka doslo k
neuplnemu odleptani medi pod carou.

> positivem pak uz budu moci nadavat jen na sebe.

Taky jsem se pred casem vratil k Positivu a fotomaterial z GM uz nekupuji.

Pavel