fotodesky

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Neděle Únor 13 17:07:37 CET 2005

Jenomze ja ty desky striham az po vyleptani a ty okraje jsou fakt
nepouzitelne.Asi budu muset zmenit technologii a strikat opracovany material
positivem pak uz budu moci nadavat jen na sebe.
Kazdopadne Vam dekuji za reakce.
Radek
----- Original Message -----
From: "Rt" <jr@siliconbrain.biz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 5:02 PM
Subject: Re: fotodesky

> No mne spise stve ze je to uz druha takova serie v posledni dobe,ale je
> pravda ze naposled jsem to nebyl reklamovat.
> Jak tak koukam na ty kraje tak to vypada ze ty desky jsou odrezky z
> nejakych
> vetsich rozmeru.Nevite kde by se daly takove vetsi rozmery
> sehnat.Nastrihat
> uz to problem mit nebudu.
> Uz me stve porad osvetlovat a vyvolavat a vyhazovat kvuli tomu ze je to
> krajni kus a pred pouzitim to neni videt.Kdyby to byl velky format tak
> kraje
> [...]

Pokusim se najit adresu vyrobce desek ktery dodava do GM. Ale pod 100
kusu v jedne objednavce se s vami asi nebude bavit...

Ale s temi okraji nevim, nevim. Beru obcas i par kousku desek 150 x 550
a zadne problemy u okraju jsem nepozoroval. Zato kdyz ovrstvene desky
striham na mensi format na pakovych nuzkach, jsou asi 10 mm od okraje
nepouzitelne - lak popraska.
--
Rt