fotodesky

Rt jr@siliconbrain.biz
Neděle Únor 13 16:22:42 CET 2005

> Nechtene osviceni asi ne neb pracuji v mistnosti bez oken a pri zapnuti
> osvit. jednotky je jen jedna ven z obalu a to ta ktera lezi na skle.

Je to jen napad, ale UV prosviti i cerne obaly na deskach. Vybojka
kterou pouzivam - 125W s reflektorem, tedy smerovana, dokaze poskodit
emulzi i na volne lezici desce ve vedlejsi mistnosti.

Nejspis ale je to vadna serie desek. Matne si vzpominam, ze priblizne
pred pul rokem jsem nejaky podobny problem mel s dvoustrannymi deskami.
V GM v Praze mi je bez problemu vymenili za jine. A to, podotykam, jsem
prinesl, vice mene na ukazku, uz hotove nepodarene spoje.
--
Rt